Abonnementen met automatische incasso
Maak abonnementen aan voor je klanten en plan en factureer automatische op de gewenste datums, met automatische incasso
Vaste werkzaamheden inplannen
Doet jouw bedrijf veel herhalende werkzaamheden die je doorgaans per week, per maand, per kwartaal of per (half) jaar moet uitvoeren? Je kunt eenvoudig een abonnement voor je klanten kunt instellen en daarbij direct de werkzaamheden plannen.
Automatisch facturen sturen
Elke klus die je inplant kun je gelijk dezelfde dag van de geplande uitvoeringsdatum of op een zelf gekozen tijdsinterval automatisch je facturen sturen. Dit stel je dan in één keer in en hoef je dus niet elke keer nieuwe facturen aan te maken. Het versturen van de abonnementsfacturen gaat dan geheel automatisch.
Automatisch incasseren
Je stelt dan vaste bedragen voor de werkzaamheden in voor de specifiek aangegeven herhalingsperiodes. Jouw facturen worden dan automatisch op de vastgestelde datums gestuurd en de bedragen worden dan direct bij de klant geïncasseerd, zodat alles helemaal vanzelf gaat.
Ideaal voor diverse branches
Heb je een schoonmaakbedrijf, ben je glazenwasser, hovenier, schilder of CV-monteur? Dan heb er veel gemak van als je abonnementen kunt aanbieden aan je klanten.
Regelmatig herhalende werkzaamheden
Zo kun je met de klant afstemmen dat je bijvoorbeeld elke maand de glasbewassing komt doen of als je hovenier bent, de tuin op orde komt brengen. Ook een jaarlijkse controle van de CV-ketel kan ook heel eenvoudig met een abonnement. Daarnaast zijn ook veel schildersbedrijven die een onderhoudscontract met hun klanten hebben om de staat van het houtwerk van het vastgoed op orde houden.
Voor een vast aantal uren in een specifieke periode
Iedere beroepsgroep kan de abonnementen met automatische incasso toepassen voor hun klanten. Bied je als bedrijf diensten in uren aan, dan kun je ook je voor een vast aantal uren laten inhuren tegen een vast tarief voor een specifieke periode.
Gekoppeld aan de planning
Jij en/of jouw collega's krijgen automatisch een melding wanneer er weer nieuwe werkzaamheden uitgevoerd moeten worden voor een abonnement. Zo vergeet je nooit meer iets!
Een notificatie via de CannonWorks-app
Wanneer er een abonnement met een klant is afgesloten, dan staat voor nu en in de toekomst de datums alvast wanneer werkzaamheden moeten worden uitgevoerd. Jij of je medewerkers krijgen automatisch melding in de app wanneer het weer zover is om naar de klant te gaan en de werkzaamheden (opnieuw) uit te voeren.
Gelijk met een werkbon
De planning van de werkzaamheden kun je ook koppelen aan een werkbon, waarbij de werkinstructie automatisch wordt meegegeven aan de medewerker. Zo weet deze persoon exact wat er uitgevoerd moet worden en kan zich op tijd voorbereiden door de juiste spullen mee te nemen naar het project.
Financiële rust door abonnenten aan te bieden
Veel bedrijven leveren herhalende diensten, maar hebben eigenlijk helemaal niet door dat zij diensten in abonnementsvorm kunnen aanbieden.
Nooit meer zorgen om nieuwe projecten
Met abonnementen zorg je voor continuïteit en heb je altijd werk. Indien je meerdere abonnementen afsluit, dan kun je daarmee zorgen voor een solide basis aan inkomsten, zodat je nog weinig zorgen hoeft te maken steeds weer nieuwe projecten binnen te halen. Dit geeft ondernemers financiële rust.
En een goede klantrelatie
Je bouwt zo een relatie met je klanten voor lange tijd en heb je voor nu en in de toekomst werk. Nu zijn niet alle klussen geschikt voor een abonnement, maar wanneer je onderhoudswerkzaamheden doet, heb je steeds weer een reden om bij je klant terug te komen.
Automatisch je facturen betaald
Jij voert periodiek werkzaamheden uit en de klant betaald per automatische incasso. Betalingen worden automatisch gecontroleerd en er wordt een herinnering gemaakt wanneer de incasso niet is uitgevoerd, dan kan de klant alsnog met iDEAL of Bancontact betalen.
Gewoon gratis uitproberen
Binnen 2 minuten geïnstalleerd en je kunt direct aan de slag, geheel vrijblijvend en zonder verplichtingen
Factureren zonder zorgen
Een abonnement instellen maken was nog nooit zo eenvoudig als dat je dat kunt doen met CannonWorks. CannonWorks kun je gebruiken om je hele bedrijf goed te kunnen automatiseren en daarom kun je met behulp van CannonWorks alles regelen in je bedrijf, zoals offertes, facturen, projecten, abonnementen en je hele projectadministratie. Interesse? Maak een gratis account aan en zie wat er allemaal voor mogelijkheden zijn.
Gratis gebruiken of gratis proberen
Je kunt CannonWorks gratis uitproberen. Zo ervaar je zelf of CannonWorks dat voor je bedrijf biedt waar je naar op zoek bent. Wanneer je een account aanmaakt dan is dat geheel vrijblijvend zonder verplichtingen.
Gratis helpdesk
Ga dus aan de slag in je eigen tijd en tempo en ervaar het gemak om simpel en snel de zaken in jouw bedrijf goed te organiseren. Mocht je daarna nog vragen hebben, dan kun je altijd 'gratis' gebruik maken van onze servicedesk. Vanuit CannonWorks kun je alle vragen opzoeken of rechtstreeks aan ons stellen.