Inkoop met scan en herken
Met 1 klik alles geboekten direct verwerkt in je boekhouding. Super snel en ongelooflijk handig.
Inkopen en bestellen
Met CannonWorks kun je met het grootste gemak al je bestellingen, inkoopfacturen en bonnetjes regelen. Door ze automatisch te verwerken heb je zelf geen administratieve lasten meer.
Facturen en bonnetjes scannen en herkennen
Maak foto's van je bonnetjes, maak met één klik een bestelbon en laat je facturen geautomatiseerd verwerken, zodat via scan-en herken alle regels en bedragen automatisch worden verwerkt. Ook de pdf-inkoopfacturen die je via de e-mail binnenkrijgt worden automatisch herkend en ingeboekt in je administratie. Ook kunnen je medewerkers van ieder bonnetje een foto maken met de CannonWorks-app zodat er geen bonnetje meer wordt vergeten.
Zo naar de boekhouder
Alle inkopen worden netjes in CannonWorks gerubriceerd en gekoppeld aan je boekhouding via een gratis koppeling met je boekhoudpakket. Het is super tijdbesparend om de inkoop met scan en herken in je CannonWorks-account te hebben. En de boekhouder die wordt er heel erg blij van...
Scannen en herkennen
Beperk je administratieve lasten tot een absoluut minimum
Foto's maken van bonnetjes
Wanneer je onderweg bent en je hebt geluncht, getankt of iets anders contant betaald voor je bedrijf of project, dan kun je met de CannonWorks-app direct een foto maken van dat bonnetje. Het bedrag wordt automatisch herkend en wordt zo direct in je boekhouding verwerkt.
PDF en digitale facturen herkennen
Ook wanneer je facturen in de e-mail krijgt, dan worden die automatisch verwerkt, dit kunnen PDF's documenten zijn, maar ook UBO c.q. .XML bestanden, oftewel digitale factuurbestanden. In alle gevallen worden deze per regel herkend en zo de bedragen eruit gefilterd zodat alle ingekochte producten gedetailleerd in jouw CannonWorks projectadministratie terecht komen.
Op je projecten verwerkt
Alle bonnetjes en inkoopfacturen die je met CannonWorks verwerkt worden automatisch klaargezet om op je projecten te verwerken. Zo heb je direct alle facturen staan op de plek waar deze horen en krijg je live inzicht in wat je aan materialen voor het project hebt ingekocht. Ook kun je inkoopfacturen van je leveranciers automatisch laten doorsturen naar een centraal postvak oftewel e-mailadres. Op deze wijze worden ook deze automatisch verwerkt in de boekhoudsoftware en hoef je deze niet zelf daar nog eens in te boeken.
Gekoppeld aan de boekhouder
We hebben koppelingen met de meest gebruikte boekhoudpakketten. Zo worden de automatisch herkende facturen direct doorgestuurd naar jouw boekhouder of accountant zodat deze ook direct in de boekhouding worden verwerkt, zo heeft helemaal niemand er werk meer van.
Gekoppeld aan je huidige boekhouding
Je kunt gewoon je bestaande boekhouding blijven gebruiken of rechtstreeks aansluiten op de administratie van je boekhouder of accountant.
Automatisch bij je boekhouder afgeleverd
Waar je vroeger je bonnetjes en inkoopfacturen verzamelde en periodiek naar je boekhouder bracht, doet CannonWorks dat nu automatisch voor je. Alle facturen van je leveranciers en de contantbonnetjes worden direct naar je boekhouder verzonden. Zo heeft je boekhouder altijd alles compleet en op tijd voor de kwartaalaangifte.
Digitaal archief
In verband met je bewaarplicht heb je met CannonWorks een digitaal archief. Zo heb je geen gedoe meer met mappen c.q. ordners. In CannonWorks kun je eenvoudig je geschiedenis raadplegen en indien gewenst de documenten downloaden of uitprinten.
Gekoppeld aan je projecten
In CannonWorks heb je alle inkoopfacturen bij elkaar. Zo weet je de actuele status van jouw projecten en weet je nadat je iets besteld of hebt ingekocht en precies wat voor een budget je nog over hebt. Ook worden de ingekocht materialen direct op je factuur geplaatst, zodat je zonder enige moeite de ingekochte artikelen rechtstreek aan je klant kunt factureren.
Live inzicht in je projectresultaten
Door je inkopen automatisch te verwerken worden deze live zichtbaar in het tussentijdse resultaat van je project en zie je gelijk hoeveel je hebt ingekocht en of dit nog in lijn is met je begroting
Op je projecten en rapportages
Met CannonWorks weet je exact wat je aan kosten maakt van alle inkopen die je doet. Naast dat deze kosten op je projecten worden bijgewerkt, kun je ook gewoon de maandelijkse rapportage raadplegen waarin je direct kunt zien hoeveel totale inkoopkosten je hebt gehad, zodat je precies weet hoeveel je hebt ingekocht, wat essentieel is voor goed financieel beheer van je onderneming.
Direct op je eigen facturen
Alles wat je inkoopt wordt op jouw projecten verwerkt, zo worden alle bestellingen, inkoopfacturen, bonnetjes en ook uren verwerkt die dan klaargezet worden op jouw verkoopfacturen. Als je dan een verkoopfactuur aanmaakt, dan worden al deze inkopen direct daarop ingelezen en automatisch wordt daar jouw winstpercentage aan toegekend, zodat jouw facturen altijd kloppen en je er totaal geen uitzoekwerk meer van hebt.
Direct van start!
Ga gratis met CannonWorks aan de slag en ervaar hoe CannonWorks in jouw bedrijf gaat werken
Voor ZZP'ers
Voor zelfstandige ondernemers heb je een oplossing waarmee je gelijk goed uit de startblokken kunt gaan. Heb je meer wensen, dan kun je CannonWorks volledig naar eigen wens inrichten.
Voor MKB-bedrijven
Voor het midden- en kleinbedrijf in CannonWorks zo in te stellen dat het naadloos past in jouw onderneming en optimaal gaat werken. Je kunt naar behoefte uitbreiden met add-ons.
Rechtstreeks bestellen bij je leveranciers
En automatisch alles direct verwerkt in je boekhouding
Met één klik bestellen
Je kunt artikelen vanuit CannonWorks rechtstreeks bestellen bij je leverancier. Je maakt zo eenvoudig bestelbonnen c.q. inkooporders aan. Vervolgens stuur je jouw leverancier een factuur. Zodra je dan deze factuur binnenkrijgt herkent CannonWorks de afzonderlijke regels en prijzen op de factuur. Ook wordt deze verwerkt voor je en schiet deze ook meteen je boekhouding in. Zo heb je deze factuur zowel in je projectadministratie als in je boekhouding dan gelijk bijgewerkt. Jij hebt dus totaal geen inboekwerk er meer van, het enige wat je moet doen is ervoor zorgen dat de factuur op tijd wordt betaald.
Altijd de prijzen bijgewerkt
Wanneer de bedragen van je inkoopfacturen wijzigen ten opzichte van eerdere prijzen, dan worden die artikelen automatisch bijgewerkt, zodat je prijzen op offertes en de facturen naar jouw klanten dan altijd de actuele prijs voor dat artikel bevat.
Importeren van artikeldata
Wil je van je leverancier ook meteen weten welke andere artikelen je kunt bestellen, dan heb je ook de mogelijkheid om artikeldata van je leveranciers toe te voegen aan CannonWorks middels de import van een artikelbestand.
Gekoppeld aan je boekhouder of accountant
CannonWorks heeft koppelingen met diverse boekhoudpakketten welke door boekhouders, boekhoudkantoren en accountants worden gebruikt
Cannonworks voor het dagelijks werk
Je kunt met CannonWorks eenvoudig je dagelijks werk doen door zaken met je klanten te regelen zoals offertes, facturen, uren bijhouden, spullen bestellen bij je leveranciers, alles bijhouden van je projecten zoals foto's, documenten en overeenkomsten. Cannonworks is je bedrijfssoftware waarmee je alles kunt regelen, dit wordt ook wel een ERP-systeem genoemd.
Boekhouden voor de boekhouder
De boekhouder die gebruikt specifieke boekhoudsoftware en vindt het belangrijk alles op orde te hebben. CannonWorks koppelt alle in- en verkoopfacturen waardoor de boekhouder de financiële gegevens automatisch uit CannonWorks ontvangt. Je hebt nog maar weinig werk meer om de boekhouding van jouw bedrijf optimaal op orde te brengen en te houden.