START HIER JE GRATIS PROEFMAAND
Start geheel vrijblijvend en zonder verplichtingen je gratis proefmaand. Je kunt tijdens deze periode dan zelf beoordelen of CannonWorks bij je past. Na de proefperiode stopt automatische je account en je kunt daarna ervoor kiezen, als je besloten hebt door te willen gaan, om deze te activeren. Wij zullen je nooit zomaar bellen en je zit helemaal nergens aan vast.
Bouwer
Bouw- en klusbedrijven
Installateur
E-en/of W-installaties
Interieurstyling
Interieurarchitectuur
Schoonmaak
Interieurverzorging
Dakdekker
Hellende- en platte daken
Schilder
Schildersbedrijven
Witgoedmonteur
Witgoedreparaties
Interieurbouw
Kast- en keukenmontage
Glazenwassers
Glazenwasbedrijven
Hovenier
Hoveniersbedrijven
Stukadoor
Stukadoorsbedrijven
Zonnepanelen
Zonnepanelen en -boilers
Tegelzetter
Tegelzetbedrijven
Gevelonderhoud
Gevelreiniging en -onderhoud
Hekwerk
Hekwerk en afrastering
Glaszetter
Glaszettersbedrijven
Isolatie
Spouwmuurisolatie
Stoffeerder
Vloeren en gordijnen
Schoorsteenvegers
Schoorsteenveegbedrijven
Stratenmaker
Bestratingen
Al onze pakketten zijn met alle beschikbare modules c.q. add-on's uit te breiden. Je kunt na activering altijd functionaliteit bijkopen welke wel standaard in de duurdere pakketten aanwezig zijn. Je krijgt altijd 1 gebruikersaccount met gratis toegang van je boekhouder. Extra gebruikers en medewerkers kun je in je account toevoegen.
Alle pakketten zijn tenminste 30 dagen gratis te proberen en zijn maandelijks opzegbaar, we hanteren geen opzegtermijn, dus zit je nergens aan vast. Na de proefperiode zullen we je eerst vragen of je door wilt gaan of niet, we zullen nóóit zomaar je account naar een betaalde periode omzetten.
Uitbreidbaar met diverse Add-ons
Je kunt je pakket eenvoudig uitbreiden met Add-ons oftewel modules. Zo kan je het gekozen pakket verder op-maat instellen en de software zo inrichten dat het optimaal bij je bedrijf past.
Extra gebruikers
Je kunt binnen je account extra gebruikers toevoegen. Zij kunnen samen met jou dan tegelijkertijd in CannonWorks werken.
Je kunt dan niet alleen samenwerken met je collega's, maar je kunt ook je de boekhouder of accountant toegang geven tot jouw account om samen te gaan werken.
De gebruikers kunnen allen gebruik maken van de CannonWorks-app, zodat ook onderweg gewerkt kan worden.
Extra gebruikers
Inkoopfacturen en bonnetjes verwerken
Alle bonnetjes en inkoopfacturen kun je eenvoudig verwerken. Zo worden alle verplichtingen die je bent aangegaan automatisch aan je projecten toegevoegd.
Je krijgt notificaties welke factuur moet worden betaald, wat je vervolgens in één handeling kunt doen via een SEPA-verzamelbetaling.
Elk bonnentje of inkoopfactuur wordt automatisch doorgetuurd naar je boekhoudpakket of aan je boekhouder indien je de gratis CannonWorks-boekhoudkoppeling ook installeert.
Inkoop
Planning
Plan je medewerkers en samenwerkers in voor projecten en deel deze planningsdata met de klant.
Zo kun je alle beschikbare collega's en plannen op de projecten die je momenteel onderhanden hebt. Met de CannonWorks app wordt iedereen op de hoogte gehouden aan welk project er wanneer gewerkt moet gaan worden.
Zo heb je overzicht in je planning en kun je de beschikbaarheid van de mensen voor vandaag maar ook voor de toekomstige weken en maanden bepalen.
Planning
Extra bedrijven
Heb je een organisatie met meerdere bedrijven en verschillende diensten, dan kun je deze toevoegen binnen je account.
Je hebt dan alles bij elkaar in 1 overzichtelijk dashboard. Elk bedrijf heeft zijn eigen administratie, maar alles is dan wel gebundeld in de dagelijkse werkomgeving.
Zo kun je gebruik maken van het gezamenlijke relatiebestand maar ook je collega's en samenwerkers die je kunt delen binnen projecten.
Ook krijg je overzicht in projectresutlaten waarin de diverse bedrijven samenwerken. Heel handig voor bedrijven met medewerkers die onderling worden ingezet zonder dat je als organisatie daar een extra adminstratieve last van hebt.
Extra bedrijven
Nacalculatie
De voortgang van je projecten worden automatisch bijgehouden met de na-calculatie addon.
Doordat je met CannonWorks uren registreert en materialen bestelt/inkoopt krijg je automatisch de kosten van je projecten inzichtelijk. Je ziet live alle gegevens van je projecten verschijnen en wanneer je facturen kunt sturen. Je hebt dan altijd inzicht in hoe je projecten op dat moment ervoor staan.
Door de nacalculatie te gebruiken krijg je het stuur in handen en optimale grip op de resultaten van je bedrijf.
Nacalculatie
Uitbesteden
Als je projecten hebt waarvoor je ook andere bedrijven moet inhuren, dan kun je de uitbesteden-functionaliteit in CannonWorks gebruiken.
Je kunt dan eenvoudig andere bedrijven vragen om een offerte te maken of je kunt direct of direct een opdracht verstrekken voor de gewenste werkzaamheden.
Je voorkomt hiermee typewerk en je regelt de juiste overeenkomsten tussen jouw bedrijf en degene die je inhuurt.
Uitbesteden
Foto's en tekeningen in offertes
Voeg foto's of illustraties toe aan je offerte's om optimaal te duiden waarover de offerte gaat.
Je voegt eenvoudig een onbeperkt aantal afbeeldingen of foto's toe en je kunt deze indelen op de manier zoals jij het wilt. Ook worden deze automatisch bij het project opgeslagen, mocht de offerte een order gaan worden.
Een een offerte met een duidelijke onderbouwing met afbeeldingen verhoogt de scoringskans op een opdracht.
Foto's in offertes
Automatische incasso
Biedt automatische incasso's aan als betalingsopties voor je abonnementen of je herhalingsfacturen.
Je kunt het factuurbedrag dan automatisch incasseren bij je klanten, waarbij de betalingsvoortgang geheel vanzelf wordt bijgewerkt.
Mocht de betaling om wat voor reden dan ook niet worden gedaan, dan worden herinnneringen automatisch verstuurd en krijg je daarvan een notificatie.
Automatische incasso
Je klanten met iDEAL laten betalen
iDEAL is tegenwoordig verreweg de populairste en meest geaccepteerde online betaalmethode in Nederland.
Het grootste voordeel is dat wanneer een klant de factuur van jouw bedrijf krijgt aangeboden, deze doorgaans 'per direct' wordt betaald, je hoeft dan niet meer te wachten op een betaling.
Betalingen met iDEAL worden rechtstreeks op de zakelijke bankrekening bijgeschreven en heb je direct liquiditeit. Je krijg altijd een notificatie wanneer een betaling heeft plaatsgevonden.
iDEAL
Termijnfacturen
Maak eenvoudig termijnfacturen, ook wel deelfacturen genoemd.
Met deze functionaliteit kun je de facturen voor een project opdelen in diverse aparte facturen, die je vervolgens kunt instelen qua hoogte van bedragen.
Zo kun je een aanvangstermijn of aanbetaling aanmaken en indien je dat wilt een slottermijn oftewel een opleveringstermijn toevoegen.
Deelfacturen
Abonnementen
Biedt je klanten op eenvoudige wijze abonnementen aan voor diensten die je levert. Laat je klanten dan ook gelijk automatisch betalen door automatische incasso aan te bieden als betalingsoptie.
Je kunt dan opdrachten aannemen en automatisch factureren voor vaste maand-, kwartaal-, halfjaar of jaarbedragen.
Met behulp van de automatische incasso en de ingebouwde betalingscontrole heb geen enkele adminstratieve last meer van en gaat alles helemaal vanzelf.
Abonnementen
Herhalingsfacturen
Je kan periodiek facturen versturen met herhalingsfacturen, ook wel periodieke facturen genoemd.
Je stelt dan ruim van tevoren het bedrag in dat je wilt factureren aan je klanten. Vervolgens worden deze facturen op de ingeplande datum automatisch verstuurd.
Zo heeft je klant altijd zijn/haar factuur op het moment dat is afgesproken en jij hoeft daar dan niet meer om te denken.
Herhalings facturen
Website plugin
Vang potentiële klanten gewoon via je bestaande website en mis geen geen offerteaanvraag of informatieverzoek meer.
Met de websiteplugin plaats je een offerteaanvraag en/of informatieaanvraagformulier op je website. Wanneer iemand dit formulier invult, dan ontvang je dit automatisch via de app of op je dashboard. Je kunt deze aanvraag dan direct omzetten in een offerte.
Zo heb je nooit meer dubbel werk en kun je heel snel op je klanten reageren.
Website plugin
Boekhoudkoppeling
Als ondernemer of onderneming regel je alles rondom je projecten. De boekhouding zoals de aangifte van de omzetbelasting en het opstellen van de jaarstukken behoort tot het werk van de boekhouder.
Om de boekhouder zijn/haar werk optimaal te laten doen moet deze wel alle informatie hebben, daar zorgt onze boekhoudkoppeling voor.
Er zijn vele boekhoudpakketten beschikbaar, waarvan CannonWorks met de meeste gebruikte boekhoudpakketten koppelingen heeft.
Boekhoud-koppeling
Met gratis boekhoud koppeling
CannonWorks heeft koppelingen met diverse boekhoudpakketten welke door boekhouders, boekhoudkantoren en Accountants worden gebruikt
Cannonworks voor het dagelijks werk
Je kunt met CannonWorks eenvoudig je dagelijks werk doen door zaken met je klanten te regelen zoals offertes, facturen, uren bijhouden, spullen bestellen bij je leveranciers, alles bijhouden van je projecten zoals foto's, documenten en overeenkomsten. Met Cannonworks heb je bedrijfssoftware waarmee je alles kunt regelen wat ook wel een ERP-systeem wordt genoemd.
Boekhouden voor de boekhouder
De boekhouder die gebruikt specifieke boekhoudsoftware en vindt het belangrijk alles op orde te hebben. CannonWorks heeft koppelingen waardoor de boekhouder de financiële gegevens automatisch uit CannonWorks ontvangt en zelf nog weinig werk van heeft de boekhouding van jouw bedrijf om alles optimaal op orde te brengen en te houden.
Ervaar het gemak!
Bekijk onderstaande video's wat CannonWorks precies voor jou oplost. Het levert jouw klanten betaalgemak en je kunt eenvoudig een koppeling met je boekhouder leggen