Software voor bouwers
Regel alles rondom je projecten, zodat je structuur en gemak gaat ervaren

Ben jij ook het overzicht kwijt?
Heb je een bouwbedrijf of ben je klusser en werk je veel samen met anderen om samen een klus te klaren en ben je op zoek naar software die de zaken voor je regelt?
Werk efficiënter en krijg grip op je projecten
Dan hebben we voor jou de ideale oplossing om alles voor je projecten te regelen van offerte tot oplevering. Je staat in direct contact met je klant en je kunt snel nieuwe orders ontvangen. Ook krijg je bij ieder project inzicht in uren, kosten en alles wat je met je opdrachtgevers en onderaannemers bent overeengekomen. Kortom je krijgt grip op je zaken.
Alles geregeld in één softwarepakket
Met CannonWorks heb je het kantoor altijd bij de hand. Uren kunnen met de app worden vastgelegd en de materialen die nodig zijn direct bij je leverancier(s) kunnen ter plekke worden besteld. Alles wordt automatisch op het project bijgewerkt zodat je niets meer vergeet en alles gestructureerd verloopt van offerte tot en met de financiële afwikkeling.
Hoe CannonWorks jouw bedrijf gaat helpen
Creëer betere resultaten door je bedrijf te structureren en dat zonder extra moeite
Direct een 'kant en klaar' offerte
Heb je een afspraak met de klant gemaakt en je doet een opname op locatie, dan kun je de gegevens direct in de CannonWorks app verwerken. Je kunt direct óf later op kantoor je meters aan de prijzen koppelen en direct een offerte maken op basis van je eenheidsprijzen. Zo kun je snel naar de klant reageren.
Afspraken met de klant vooraf duidelijk vastgelegd
De klant krijgt de offerte in de mail en de klant kan direct akkoord geven op de offerte met een direct-akkoord knop. Zo beslissen klanten sneller en liggen voor beide partijen de afspraken direct vast. Ook wanneer er sprake is van meerwerk kun je dit eenvoudig online laten bevestigen door de klant. Zo heb je altijd een opdrachtbevestiging en voorkom je discussies achteraf.
Eenvoudig werk uitbesteden
Wanneer je veel samenwerkt met andere bedrijven aan een project, dan kun je deze bedrijven eenvoudig aan jouw project koppelen. Zo kun je onderling offertes aanvragen en opdrachten verstrekken. Ook werkinstructies zoals de werkbon kun je aan elkaar verstrekken zodat voor iedereen duidelijk is wat er gedaan moet worden. Met de CannonWorks-app kun je samenwerkers uitnodigen zodat die gratis aan jouw project kunnen meewerken.

Alles-in-één software voor je bedrijf
CannonWorks is software die iedereen begrijpt en direct alle bedrijfsprocessen regelt. Alle administratieve handelingen die je als bouwonderneming hebt worden in CannonWorks automatisch geregeld, waardoor je altijd je zaken perfect op orde hebt. Ons doel is om bouw- en onderhoudsbedrijven succesvoller te maken door hen de juiste tools te bieden om inzicht te krijgen in alle projectresultaten.
Alles eenvoudig geregeld binnen één applicatie
Alles overzichtelijk bij elkaar en je weet precies wat er binnen je bedrijf zich afspeelt
Je dagelijkse werk ga je met CannonWorks op een natuurlijke wijze doen, waarbij alles dan eigenlijk helemaal vanzelf gaat. Je doet de dingen die je normaal ook doet, zoals het maken van begrotingen, offertes, bestellen, factureren, enzovoorts. Dat doe je vanaf nu allemaal met één applicatie die werkt op je PC, mobiel of tablet. Je kunt dan direct al je zaken regelen zelfs terwijl je onderweg bent en hoef je niet te wachten tot je terug bent op kantoor. Je bent dan gewoon bij met al je werk en zo ga je niets meer vergeten.

Calculeren op PC, tablet of mobiel
Je kunt de opname voor je bouw, verbouw of onderhoudsklus zo ter plekke op mobiel of tablet doen en direct een goed onderbouwde calculatie met begroting maken en automatisch gekoppeld aan je offerte.

Voor welk soort bedrijf zoek je software?
Maak een keuze en we bieden je diverse opties aan zoals het beste bij jouw bedrijf en wensen past
Voor ZZP'ers
Voor zelfstandige ondernemers hebben we voor jouw branche specifieke producten. Zo kun je CannonWorks gebruiken als een eenvoudige tool om alles onderweg met je mobiel te regelen.
Voor MKB-bedrijven
Voor het midden- en kleinbedrijf hebben we complete bedrijfssoftware waarbij je alles optimaal kunt automatiseren, zowel voor kantoor als de medewerkers op locatie.
Het kantoor in je broekzak
...en alle gegevens van je klanten bij elkaar...
Met CannonWorks heb je het kantoor in je broekzak, zodat jij (en eventuele collega's) direct de zaken tijdens de werkdag zelf kunnen regelen. Geen rondslingerende bonnetjes en aantekeningen meer, vanaf nu ben je gewoon bij met al je werk.
CannonWorks biedt je diverse gemakken
- Mobiel werken (ook met APP)
- Overzichtelijke dashboards
- Gebruiksvriendelijk
- Betalen per maand
- Gratis online helpdesk
- Samenwerken aan projecten met collega's
- Uitbreidbaar met diverse modules
- Gekoppeld aan de boekhouding
CannonWorks geeft je alle informatie die je nodig hebt en creëert daarmee structuur in je werk en vooral in je bedrijf. Iedereen die met CannonWorks werkt kun je een specifieke rol geven waardoor je precies kunt instellen wie bij welke informatie kan. Zo kun je de boekhouder alle informatie geven en de mensen op de werkvloer bijvoorbeeld alleen de urenregistratie, de werkinstructie en de gegevens voor de planning voor die dag.

Waarom het voor jouw bedrijf gaat werken...
...het levert je vooral veel gemak op!
Direct de opdracht regelen en opleveren
Je doet als bouwondernemer het meeste werk eigenlijk al gedurende de dag. Jouw klant kan met een simpele handeling akkoord geven op een regiewerk-opdracht met het juiste uurtarief, een prijsopgave of een bedrag die je met de klant overeenkomt. Direct wordt een orderbevestiging aangemaakt. Jij hebt zo een nieuw project en je kunt zo zonder problemen aan de slag. Je kunt dan direct als het werk klaar is een factuur sturen, zodat je de kant in de gelegenheid stelt direct te kunnen betalen.
Uren en materialen vastleggen tijdens het werk
Wanneer je uren registreert, materialen bestelt of foto's maakt, dan word dit automatisch al op je project vastgelegd. CannonWorks zet alles automatisch op je projecten waardoor alle uren en materialen op de facturen worden klaargezet om zo te kunnen verzenden. Zo heb je alles overzichtelijk bij elkaar en en is je projectadministratie helemaal op orde. Zo heb je met één klik de factuur gemaakt en verzonden aan de klant met alles erop en eraan.
Handige dashboards
Door overzicht te houden met de handige dashboards in CannonWorks vergeet je niets meer en heb je alles overzichtelijk bij elkaar. Je krijgt zelfs notificaties als je iets dreigt te vergeten.
Eenvoudig in gebruik
Voor bouw- onderhouds- en klusbedrijven maken we het niet moeilijker dan het al is. Ons doel is om jou (en de mensen waarmee je samenwerkt) op een eenvoudige wijze te laten werken aan projecten. CannonWorks is handige software die iedereen begrijpt en direct alles voor jou en je projecten regelt. Het gaat je een hoop tijd besparen zonder dat je veel hoeft aan te passen in je huidige werkwijze. Uiteindelijk ga je vanzelf een beter rendement behalen.

Met gratis boekhoud koppeling
CannonWorks heeft koppelingen met diverse boekhoudpakketten welke door boekhouders, boekhoudkantoren en accountants worden gebruikt
Cannonworks voor het dagelijks werk
Je kunt met CannonWorks eenvoudig je dagelijkse werk doen, zaken met je klanten te regelen zoals offertes, facturen, uren bijhouden, spullen bestellen bij je leveranciers, alles bijhouden van je projecten zoals foto's, documenten en overeenkomsten. Met Cannonworks heb je bedrijfssoftware waarmee je alles kunt regelen, maar ook de boekhouder heeft de juiste gegevens nodig.
De boekhouding is altijd bijgewerkt
De boekhouder die gebruikt specifieke boekhoudsoftware en vindt het belangrijk alles op orde te hebben. CannonWorks heeft koppelingen waardoor de boekhouder de financiële gegevens automatisch uit CannonWorks ontvangt en zelf nog weinig werk heeft van de boekhouding van jouw bedrijf om alles optimaal op orde te brengen en te houden.

Uitbreidbaar met diverse modules
Allerlei functies in CannonWorks om je bedrijf optimaal mee te besturen

Extra bedrijf
Alles overzichtelijk ook als je meerdere bedijven hebt

Facturen
Laat je factuur direct met iDEAL of QR-code betalen

Abonnementen
Periodiek een vast bedag incasseren voor onderhoud

Termijnfacturen
Maak deelfacturen en de klant kan in termijnen betalen

Extra gebruikers
Samenwerken met al je collega's of je boekhouder

Werkbon
Al je medewerkers op pad met de juiste werkinstructie

Scan en herken
Alle bonnetjes en facturen automatisch verwerkt

Uitbesteden
Al je medewerkers op pad met de juiste werkinstructie

Offertes
Offerte maken zonder een woord te hoeven typen

Calculatie
Maak in je offerte een goed onderbouwde begroting

Boekhoudkoppeling
Alles in je bedirjf gekoppeld aan de boekhouding

Bankkoppeling
Live inzicht krijgen in alle in- en uitgaande betalingen

Urenregistratie
De uren vastgelegd voor al jouw lopende projecten

Planning
Alle personen netjes ingedeeld op de projecten

Resultaten
Alle resultaten van je projecten live inzichtelijk

Website plugin
Ontvang zo vanaf je website nieuwe offerteaanvragen
Gewoon op je mobiel
...en als je de PC bent gewend, dat kan natuurlijk ook!

Geen cursus nodig
We willen graag dat je als ondernemer succesvol bent. We willen daarom graag dat jouw zaken top zijn geregeld. Wij lossen dat voor je op door gebruiksvriendelijke software waarmee je overzicht creëert, je prettig mee kunt werken en waarvoor je geen cursussen nodig hebt.
Alles geregeld met de pc, tablet en app
Al onze software werkt online en is op mobiel en tablet (met de App) en gewoon op de PC te gebruiken. Met CannonWorks heb je het gemak om je kantoor onderweg in je broekzak te hebben. Zo ben je niet meer afhankelijk van papier of andere applicaties om notities in te bewaren of je klanten mee te beheren. Je kunt overdag met de App op je smartphone of tablet de uren bijhouden, bonnetjes scannen een factuur of een offerte maken. Wanneer je een begroting wilt maken en gaat calculeren kun je CannonWorks ook gewoon op je PC gebruiken.
Complete bedrijfssoftware voor een aantrekkelijke prijs
CannonWorks is een betaalbaar ERP-pakket en geeft je alle gemakken die je nodig hebt als bouwbedrijf en creëert daarmee structuur in je werk en in je bedrijf. Jij hoeft dan niet meer 's avonds of in het weekend nog van alles uit te zoeken om je administratie op orde te krijgen. Al onze pakketten hebben dan ook een 'gratis' koppeling met de meeste boekhoudpakketten. Jouw bedrijf is dan volledig ontzorgt en de boekhouder krijgt alles digitaal en op tijd automatisch alles aangeleverd.