Software voor installateurs
Altijd alle gegevens van het project en het werkadres bij de hand
Ben je het overzicht ook wel eens kwijt?
Ben je installateur en doe je diverse technische klussen in- en rondom het vastgoed, van kleine servicemeldingen tot aan grote projecten? Dan hebben wij voor jou de juiste software om al je zaken snel en eenvoudig te regelen en overzicht te krijgen in alles wat er speelt in je bedrijf.
Je planning op orde
Van alle klussen/projecten wordt alles bijgehouden, zoals je offertes, facturen, inkopen de uren en de communicatie met de klant. Je kunt alles gemakkelijk regelen met je tablet, mobiel en als je wil natuurlijk ook op de PC. Je legt eenvoudig je afspraken vast met de klant om je projecten naar beschikbaarheid in te kunnen plannen, dat geeft je als ondernemer rust.
Alles met mobiel en tablet bijhouden en regelen
Alles wat je voor je klant en het werkadres hebt vastgelegd is de eerst volgende keer eenvoudig te raadplegen. Zo heb je met de app de projectgegevens bij de hand en weet je precies wat je ooit voor een project hebt ingekocht. Bij een reparatieklus zie je dus direct wat je aan onderdelen nodig hebt en grijp je nooit mis.
Alle bedrijfsprocessen in één softwarepakket
Zodat je grip op je bedrijf en je klanten gaat krijgen
Snel een offerte maken
Tijdens een werkopname kun je direct al een opname doen van alle materialen die je nodig hebt voor een klus. Vervolgens kun je de uren die je nodig denkt te hebben toevoegen. Ook kun je vooraf ingestelde systemen kiezen en inlezen zodat je gestandaardiseerde normen kunt toepassen.
Automatisch alle uren en materialen op je facturen
Wanneer je een project op basis van regie hebt, oftewel op basis van nacalculatie, dan leg jij en/of je collega's eenvoudig de uren vast op mobiel bij het project. Alle inkopen en verbruikte materialen worden dan automatisch aan het project toegekend, waardoor deze automatisch op je factuur komen te staan en je dus niets vergeet.
Per project de resultaten inzichtelijk
Alle gegevens worden in CannonWorks bij het project verzameld. De communicatie met de klant, de uren en materialen, foto's en documenten behorende bij de projecten en ook het budget en de voortgang van de facturatie. Je hebt zo direct inzicht in de resultaten van jouw projecten.
Alle projectgeschiedenis vastgelegd
Wanneer je een servicemelding krijgt van een project dat je eerder hebt uitgevoerd, dan kun je eenvoudig alle gegevens raadplegen en zien welke materialen ooit zijn gebruikt en welke notities zijn gemaakt. Je kunt dan voor dat adres een nieuwe serviceopdracht toevoegen en de onderdelen toepassen die eerder zijn gebruikt.
Goede communicatie met je klanten
Alles wat je vanuit CannonWorks stuurt gaat in je eigen huisstijl en gaat in de meeste gevallen gepaard met een knop in de mail zodat de klant altijd kan antwoorden op de e-mails die je stuurt, dit zijn o.a. planningsdata, offertes en facturen.

Het kantoor in je broekzak
...en alle gegevens van je klanten bij elkaar...
CannonWorks is een ERP-pakket, dat wil zeggen dat alle bedrijfsprocessen binnen één softwarepakket geregeld worden. Zo heb jij alles wat je in je bedrijf nodig hebt ook beschikbaar met de app op je telefoon, tablet of gewoon online met de PC.
CannonWorks biedt je diverse gemakken
- Mobiel werken
- Structuur aanbrengen in je bedrijf
- Met overzichtelijke dashboards
- Eenvoudig om te gebruiken
- Samenwerken aan projecten met collega's
- Te koppelen aan je bestaande boekhouding
- Betalen per maand
- Gratis online helpdesk
Structuur in al je bedrijfsprocessen
Alles wat jij en je eventuele collega's nu gaan gaan doen wordt automatisch bijgehouden in projecten. Naast dat je projectresultaten inzichtelijk worden, kun je ook rapportages raadplegen van de totale omzet, kosten en gemaakte uren. Ook de gegevens voor de BTW aangifte worden gegenereerd, maar je kunt ook direct een koppeling leggen met het boekhoudpakket dat door jouw bedrijf wordt gebruikt.



Digitaal met je klanten samenwerken
Geef je klanten gemak door op een prettige wijze zaken met je te doen.

Met één klik een nieuwe klantopdracht
Bij iedere prijsopgave die je stuurt wordt automatisch een direct-order-knop toegevoegd. Jouw klant krijgt jouw offerte in de mail en kan direct daarop reageren door een opdracht te geven of aanvullende vragen te stellen. Je krijgt in CannonWorks dan automatisch een melding van een nieuwe order of een melding waarbij je de vraag van de klant kan beantwoorden.
Klanten ervaren op deze wijze van werken dat samenwerken met technische bedrijven prettiger werkt en beide partijen kunnen sneller reageren wat tot een betere klanttevredenheid leidt.
Je facturen online laten betalen
Als je facturen vanuit CannonWorks stuurt, dan kun je deze door de klant online laten betalen. We bieden iDEAL aan, maar ook automatische incasso voor servicecontracten waarbij periodiek een overeengekomen bedrag kan worden geïncasseerd. Heel handig voor als je onderhoudsabonnementen hebt.

Voor welk soort bedrijf zoek je software?
Maak een keuze en we bieden je diverse opties aan zoals het beste bij jouw bedrijf en wensen past
Voor ZZP'ers
Voor zelfstandige ondernemers hebben we voor jouw branche specifieke producten. Zo kun je CannonWorks gebruiken als een eenvoudige tool om alles onderweg met je mobiel te regelen.
Voor MKB-bedrijven
Voor het midden- en kleinbedrijf hebben we complete bedrijfssoftware waarbij je alles optimaal kunt automatiseren, zowel voor kantoor als de medewerkers op locatie.
Samenwerken met collega's en onderaannemers
Prettig samenwerken aan een project en alles digitaal vastlegt.
Alle projectgegevens bij de hand
Wanneer je een project hebt met meerdere collega's en/of onderaannemers, dan kun je samenwerken met de CannonWorks-app op het project.
- Samen uren registreren
- Documenten en afbeeldingen toevoegen
- Onderling berichten sturen
- Materialen bestellen
- De planning inzien
- De werkbon raadplegen
- Notities toevoegen
- Meerwerk vastleggen
- En nog veel meer...
Altijd zelf aan het stuur
Degene die het beheer over het project heeft kan met de app of vanaf kantoor de planning en de werkinstructies aanpassen en iedereen laten weten als er iets te melden valt en ergens reken mee moet worden gehouden.

Met gratis boekhoud koppeling
CannonWorks heeft koppelingen met diverse boekhoudpakketten welke door boekhouders, boekhoudkantoren en accountants worden gebruikt
Cannonworks voor je projecten
CannonWorks is ervoor ingericht dat je alles rondom je projecten kunt regelen en bijhouden zoals offertes, foto's, documenten, overeenkomsten, facturen, de urenregistratie, inkopen, bestellingen bij je leveranciers en meer. Met Cannonworks heb je bedrijfssoftware waarmee je structuur brengt in je bedrijf en wat ook wel een ERP-systeem wordt genoemd.
Boekhouden voor de boekhouder
De boekhouder die gebruikt specifieke boekhoudsoftware en vindt het belangrijk alles digitaal aangeleverd te krijgen, zodat kans op fouten of ontbrekende stukken tot een minimum wordt beperkt. CannonWorks heeft koppelingen met de meeste boekhoudpakketten waardoor de boekhouder de financiële gegevens automatisch uit CannonWorks ontvangt. Zo heeft de boekhouder er zelf nog weinig werk van en is de boekhouding van jouw bedrijf optimaal op orde!

Uitbreidbaar met diverse modules
Allerlei functies in CannonWorks om je bedrijf optimaal mee te besturen

Extra bedrijf
Alles overzichtelijk ook als je meerdere bedijven hebt

Facturen
Laat je factuur direct met iDEAL of QR-code betalen

Abonnementen
Periodiek een vast bedag incasseren voor onderhoud

Termijnfacturen
Maak deelfacturen en de klant kan in termijnen betalen

Extra gebruikers
Samenwerken met al je collega's of je boekhouder

Werkbon
Al je medewerkers op pad met de juiste werkinstructie

Scan en herken
Alle bonnetjes en facturen automatisch verwerkt

Uitbesteden
Al je medewerkers op pad met de juiste werkinstructie

Offertes
Offerte maken zonder een woord te hoeven typen

Calculatie
Maak in je offerte een goed onderbouwde begroting

Boekhoudkoppeling
Alles in je bedirjf gekoppeld aan de boekhouding

Bankkoppeling
Live inzicht krijgen in alle in- en uitgaande betalingen

Urenregistratie
De uren vastgelegd voor al jouw lopende projecten

Planning
Alle personen netjes ingedeeld op de projecten

Resultaten
Alle resultaten van je projecten live inzichtelijk

Website plugin
Ontvang zo vanaf je website nieuwe offerteaanvragen
Begin vandaag nog!
Zonder dat je direct je werk anders hoeft de doen kunt je eenvoudig met CannonWorks van start
Eenvoudig van start
Je kunt gratis starten met CannonWorks zonder dat er moeilijke cursussen voor nodig zijn. We hebben onze software gebruiksvriendelijk gemaakt en alles wat je op de PC kunt, dat kun je ook gewoon vanaf je mobiel regelen. En als je vragen hebt, dan kun je de antwoorden gewoon in CannonWorks vinden.
Uitbreiden naar wens
Je kan de software eenvoudig uitbreiden met Add-ons oftewel modules. Je kunt dit zelfstandig instellen door de add-on's aan- en uit te zetten als je het pakket gaat inrichten. Je kunt zo CannonWorks aanpassen zodat het perfect bij je bedrijf past, zo kom je niets tekort.
Gratis helpdesk
Zowel het pakket als de uitbreidingen zijn gratis te proberen. Ervaar daarom zelf het gemak. Mocht je daarna nog vragen hebben, dan kun je altijd 'gratis' gebruik maken van onze servicedesk.
Mocht je toch nog hulp nodig hebben, dan kun je gratis gebruik maken van onze online helpdesk die 24/7 beschikbaar is.
