Uurtje Factuurtje
Registreer uren en zet ze met 1 klik op de factuur, gewoon gemak!

Eenvoudig uren registreren voor klanten en projecten
Werk je als bedrijf voornamelijk op urenbasis en je wilt snel en eenvoudig uren vastleggen, dan heb je met CannonWorks een ideaal urenregistratiesysteem waarbij je direct je uren op de factuur kunt inlezen, eventueel aangevuld met kilometers en spullen die je hebt gebruikt voor een klant of een project.
Uurtje-factuurtje
€ 15,- p/m
Relaties beheren
Krijg goed inzicht in al je relaties op een overzichtelijk dashboard. Alle communicatie over offertes, facturen of een project worden automatisch bij je relaties opgeslagen.
Zo kun je per relatie altijd inzien welke communicatie er is geweest en op welk moment. Daarnaast ben je altijd op de hoogte van wat met je klanten en leveranciers is afgesproken.
Met deze gebruiksvriendelijke software heb je alles up-to-date en bouw je goede klantdossiers op.
Uren registreren
Registreer zelf uren of laat ze registreren door je medewerkers of samenwerkers.
Je kunt gebruikers uren laten registreren, maar je kunt ook medewerkers of samenwerkers aanmaken die geen toegang hebben tot je bedrijfsaccount maar wel voor jouw projecten uren kunnen registreren.
Alle uren die worden geregistreerd worden automatisch op de factuur gezet bij regiewerken. Gebruik je nacalculatie, dan heb je inzicht in de resultaten van aangenomen projecten.
Planning
Plan je medewerkers en samenwerkers in voor projecten en deel deze planningsdata met de klant.
Zo kun je alle beschikbare collega's en plannen op de projecten die je momenteel onderhanden hebt. Met de CannonWorks app wordt iedereen op de hoogte gehouden aan welk project er wanneer gewerkt moet gaan worden.
Zo heb je overzicht in je planning en kun je de beschikbaarheid van de mensen voor vandaag maar ook voor de toekomstige weken en maanden bepalen.
Facturen maken met één klik
Maak facturen met één klik vanuit een offerte of project. Maak facturen voor al het werk, diensten of materialen die je levert aan je klanten.
Binnen je projecten kun je facturen eenvoudig aanmaken en kun je deze uitbreiden naar termijnfacturen (=deelfacturen) en/of herhalingsfacturen (=periodieke facturen).
Je kan je facturen direct door je klant laten betalen als je de iDEAL-functionaliteit activeert. Klanten betalen tegenwoordig graag op deze wijze en het grote voordeel is dat je daarmee direct de factuur betaald krijgt.
Boekhoudkoppeling
CannonWorks regelt alles rondom je projecten en daarmee regel jij de projectadministratie.
De boekhouding zelf, zoals het coderen van de boekingen, de aangifte van de omzetbelasting en het opstellen van de jaarstukken behoort tot het werk van de boekhouder die werkt met een boekhoudpakket.
Er zijn vele boekhoudpakketten beschikbaar, waarvan CannonWorks met de meeste gebruikte pakketten koppelingen heeft of koppelingen mee maakt. Je kunt daarom CannonWorks koppelen met een rechtstreekse koppeling. Je kunt daarmee alle in- en verkoopfacturen automatisch naar het boekhoudpakket toe laten sturen.
Uren bijhouden met app, tablet en PC
Ervaar het gemak van online werken
Met CannonWorks werk je volledig online en kun je met je mobiel, tablet, laptop of PC overal ter wereld inloggen en direct je uren verwerken en/of een factuur opstellen. Zo heb je de handige CannonWorks-app en je kunt ook inloggen via je internetbrowser. Zo kan je direct de uren vastleggen op de projecten die je op dat momenten hebt lopen.

Jouw uren rechtstreeks op de factuur
Een factuur maken zonder een woord te hoeven typen. Ook kan jouw klant direct betalen.
Jouw klanten online laten betalen
Ben je zelfstandig ondernemer of heb je personeel, dan heb je met onze softwareoplossing 'Uurtje Factuurtje' een goede en gebruiksvriendelijke tool waarmee je voor een lage prijs goede software hebt om alles kosten voor jouw projecten direct bij de klant in rekening te brengen. Je kunt met CannonWorks jouw facturen ook aanbieden met een iDEAL knop, zodat de klant direct kan betalen.
Meer dan alleen een factuur sturen
Met CannonWorks heb je de mogelijkheid om al je administratie te regelen en dat direct door te sturen aan de boekhouder. Zo kun je naast het verwerken van uren, kilometers en andere kosten die je wilt declareren of doorbelasten ook je inkopen bijhouden. Je kunt op deze wijze eenvoudig met CannonWorks starten en als je dat wilt, later uitbreiden met diverse functies die we je kunnen bieden.

Gewoon eenvoudig zonder toeters en bellen...
Registreer jouw uren, kies de klant en voilà klaar voor vandaag!



Overzicht krijgen in al je projecten
Uren vastleggen, plannen en overzicht krijgen in al je onderhanden en afgeronde projecten
Regie of aangenomen projecten
Naast dat je enkel op urenbasis hebt kun je ook projecten aanmaken die je hebt aangenomen tegen een vaste prijs of tarief. Zo kunnen je werken op nacalculatie maar dus ook gewoon voor vaste prijzen. Zo heb je altijd de keuze hoe jij jouw projecten wilt bijhouden.
Terugkerend werk en abonnementen
Heb je klanten waar je veel terugkerende werkzaamheden hebt, ofwel waar je periodiek wat voor moet doen zoals per week, per maand per kwartaal op jaarlijks, dan kun je jouw gewerkt uren automatisch laten toewijzen aan periodieke facturen die je automatisch kunt verzenden. Zo kun je per periode vooraf ingesteld een factuur uit laten gaan van de uren die je voor die periode hebt gemaakt. Ook kun je een abonnementen instellen als je voor vaste prijzen per periode werkt.
iDEAL en automatische incasso
Je kunt je klanten jouw facturen met iDEAL laten betalen. Zo bied je bij elke factuur een automatische betaalknop aan zodat klant direct vanuit de e-mail van de factuur deze kan betalen. Als je met abonnementen werkt dan kun je ook de periodieke bedragen automatisch gaan incasseren.

Binnen enkele momenten je eerste factuur
Gratis en geheel vrijblijvend proberen of het ook voor jou werkt

In 2 minuten geïnstalleerd
Starten met Uurtje Factuurtje is eenvoudig. U activeert deze online-tool met 1 druk op de knop en alles wordt automatisch voor je ingesteld. Zo heb je naast het inrichten van de account direct de mogelijkheid om de app te installeren.
Met je eigen factuur-layout
Je kan je eigen briefpapier instellen als factuur-layout, maar ook kun je kiezen uit onze diverse templates waarbij een jouw logo kunt toevoegen en je altijd een nette en duidelijke factuur hebt die er superstrak uit ziet.
En direct aan de slag
Wanneer je nu start met een gratis proefaccount dan heb je binnen enkele minuten jouw eerste factuur als verstuurd en gaat alles direct helemaal vanzelf. Je hebt sowieso de eerste maand gratis en daarna kun je zelf bepalen of je door wilt gaan. Het is geheel vrijblijvend te proberen, zonder een opzegtermijn, dus je zit nergens aan vast.
En rechtstreeks naar de boekhouder...
Stuur je facturen automatisch door zodat de boekhouder zo je BTW kan aangeven.

Doe je de BTW aangifte niet zelf?
Als je dan toch al facturen maakt en je hebt een boekhouder die je financiële administratie doet, dan kun rechtstreeks koppelen aan het pakket wat de boekhouder gebruikt. Zo wordt elke factuur die jij verstuurt direct en geheel automatisch verwerkt bij de boekhouder. Zowel jij als de boekhouder heeft er dan totaal geen werk meer van.
Ook bonnetjes scannen en herkennen
Je kunt het pakket Uurtje-factuurtje eenvoudig uitbreiden met de module "Inkoop" om foto's van je bonnetjes en inkoop facturen te maken. Deze worden dan automatisch gescand en herkend, waardoor alle regels en bedragen op deze bonnetjes dan ook allemaal worden overgenomen. De bonnetjes en inkoopfacturen worden dan automatisch verwerkt en gekoppeld aan het boekhoudpakket van de boekhouder of accountant.
Uitbreidbaar met diverse Add-ons
Je kunt je pakket eenvoudig uitbreiden met Add-ons oftewel modules. Zo kan je het gekozen pakket verder op-maat instellen en de software zo inrichten dat het optimaal bij je bedrijf past.
Extra gebruikers
Je kunt binnen je account extra gebruikers toevoegen. Zij kunnen samen met jou dan tegelijkertijd in CannonWorks werken.
Je kunt dan niet alleen samenwerken met je collega's, maar je kunt ook je de boekhouder of accountant toegang geven tot jouw account om samen te gaan werken.
De gebruikers kunnen allen gebruik maken van de CannonWorks-app, zodat ook onderweg gewerkt kan worden.

Extra gebruikers
Inkoopfacturen en bonnetjes verwerken
Alle bonnetjes en inkoopfacturen kun je eenvoudig verwerken. Zo worden alle verplichtingen die je bent aangegaan automatisch aan je projecten toegevoegd.
Je krijgt notificaties welke factuur moet worden betaald, wat je vervolgens in één handeling kunt doen via een SEPA-verzamelbetaling.
Elk bonnentje of inkoopfactuur wordt automatisch doorgetuurd naar je boekhoudpakket of aan je boekhouder indien je de gratis CannonWorks-boekhoudkoppeling ook installeert.

Inkoop
Calculatie
Maak offertes met een goed onderbouwde begroting, door uit te breiden met de calculatiemodule.
Je kunt dan een offerte met een calculatie maken, door een begroting op te stellen voor specifieke onderdelen in- en rondom het vastgoed. De offerte wordt dan ingedeeld per type werkzaamheden, maar ook waar deze precies worden aangeboden.
Je kunt je klant dan gedetailleerde prijsinformatie geven met eenheidsprijzen en/of uitbreiden met arbeid en materiaalspecificaties. De offerte wordt dan automatisch gegeneerd zonder dat je een woord hoeft te typen.

Calculatie
Extra bedrijven
Heb je een organisatie met meerdere bedrijven en verschillende diensten, dan kun je deze toevoegen binnen je account.
Je hebt dan alles bij elkaar in 1 overzichtelijk dashboard. Elk bedrijf heeft zijn eigen administratie, maar alles is dan wel gebundeld in de dagelijkse werkomgeving.
Zo kun je gebruik maken van het gezamenlijke relatiebestand maar ook je collega's en samenwerkers die je kunt delen binnen projecten.
Ook krijg je overzicht in projectresutlaten waarin de diverse bedrijven samenwerken. Heel handig voor bedrijven met medewerkers die onderling worden ingezet zonder dat je als organisatie daar een extra adminstratieve last van hebt.

Extra bedrijven
Werkbon
Stuur je medewerkers of samenwerkers op pad met een duidelijke werkinstructie.
Alle projectinformatie die je collega's nodig hebben wordt automatisch op de werkbon gezet, zodat zij precies weten wat er uitgevoerd of geleverd moet worden.
Je kunt zo je de medewerkers welke je voor een project hebt gepland eenvoudig vanaf kantoor aansturen.
Zo wordt niets meer vergeten en wordt het werk geleverd zoals is overeengekomen met de klant.

Werkbon
Meerjaren onderhoud
Meerjaren onderhoud oftwel MJOP's (meerjaren onderhoudsplannen) kun je eenvoudig maken vanuit een bestaande calculatie in CannonWorks.
Met deze Add-on kun je de diverse jaren opgeven waarin je bepaalde werkzaamheden wilt verrichten. Ook kun je automatisch en slim het onderhoud berekenen voor diverse onderdelen in- en rondom het vastgoed op basis van invloedsfactoren.
Zo kun je snel en eenvoudig een begroting of contract voor meerdere jaren aan de opdrachtgever aanbieden voor het vastgoedonderhoud.

Meerjaren onderhoud
Foto's en tekeningen in offertes
Voeg foto's of illustraties toe aan je offerte's om optimaal te duiden waarover de offerte gaat.
Je voegt eenvoudig een onbeperkt aantal afbeeldingen of foto's toe en je kunt deze indelen op de manier zoals jij het wilt. Ook worden deze automatisch bij het project opgeslagen, mocht de offerte een order gaan worden.
Een een offerte met een duidelijke onderbouwing met afbeeldingen verhoogt de scoringskans op een opdracht.

Foto's in offertes
Nacalculatie
De voortgang van je projecten worden automatisch bijgehouden met de na-calculatie addon.
Doordat je met CannonWorks uren registreert en materialen bestelt/inkoopt krijg je automatisch de kosten van je projecten inzichtelijk. Je ziet live alle gegevens van je projecten verschijnen en wanneer je facturen kunt sturen. Je hebt dan altijd inzicht in hoe je projecten op dat moment ervoor staan.
Door de nacalculatie te gebruiken krijg je het stuur in handen en optimale grip op de resultaten van je bedrijf.

Nacalculatie
Herhalingsfacturen
Je kan periodiek facturen versturen met herhalingsfacturen, ook wel periodieke facturen genoemd.
Je stelt dan ruim van tevoren het bedrag in dat je wilt factureren aan je klanten. Vervolgens worden deze facturen op de ingeplande datum automatisch verstuurd.
Zo heeft je klant altijd zijn/haar factuur op het moment dat is afgesproken en jij hoeft daar dan niet meer om te denken.

Herhalings facturen
Je klanten met iDEAL laten betalen
iDEAL is tegenwoordig verreweg de populairste en meest geaccepteerde online betaalmethode in Nederland.
Het grootste voordeel is dat wanneer een klant de factuur van jouw bedrijf krijgt aangeboden, deze doorgaans 'per direct' wordt betaald, je hoeft dan niet meer te wachten op een betaling.
Betalingen met iDEAL worden rechtstreeks op de zakelijke bankrekening bijgeschreven en heb je direct liquiditeit. Je krijg altijd een notificatie wanneer een betaling heeft plaatsgevonden.

iDEAL
Termijnfacturen
Maak eenvoudig termijnfacturen, ook wel deelfacturen genoemd.
Met deze functionaliteit kun je de facturen voor een project opdelen in diverse aparte facturen, die je vervolgens kunt instelen qua hoogte van bedragen.
Zo kun je een aanvangstermijn of aanbetaling aanmaken en indien je dat wilt een slottermijn oftewel een opleveringstermijn toevoegen.

Termijnfacturen
Automatische incasso
Biedt automatische incasso's aan als betalingsopties voor je abonnementen of je herhalingsfacturen.
Je kunt het factuurbedrag dan automatisch incasseren bij je klanten, waarbij de betalingsvoortgang geheel vanzelf wordt bijgewerkt.
Mocht de betaling om wat voor reden dan ook niet worden gedaan, dan worden herinnneringen automatisch verstuurd en krijg je daarvan een notificatie.

Automatische incasso
Abonnementen
Biedt je klanten op eenvoudige wijze abonnementen aan voor diensten die je levert. Laat je klanten dan ook gelijk automatisch betalen door automatische incasso aan te bieden als betalingsoptie.
Je kunt dan opdrachten aannemen en automatisch factureren voor vaste maand-, kwartaal-, halfjaar of jaarbedragen.
Met behulp van de automatische incasso en de ingebouwde betalingscontrole heb geen enkele adminstratieve last meer van en gaat alles helemaal vanzelf.

Abonnementen
Uitbesteden
Als je projecten hebt waarvoor je ook andere bedrijven moet inhuren, dan kun je de uitbesteden-functionaliteit in CannonWorks gebruiken.
Je kunt dan eenvoudig andere bedrijven vragen om een offerte te maken of je kunt direct of direct een opdracht verstrekken voor de gewenste werkzaamheden.
Je voorkomt hiermee typewerk en je regelt de juiste overeenkomsten tussen jouw bedrijf en degene die je inhuurt.

Uitbesteden
Planning
Plan je medewerkers en samenwerkers in voor projecten en deel deze planningsdata met de klant.
Zo kun je alle beschikbare collega's en plannen op de projecten die je momenteel onderhanden hebt. Met de CannonWorks app wordt iedereen op de hoogte gehouden aan welk project er wanneer gewerkt moet gaan worden.
Zo heb je overzicht in je planning en kun je de beschikbaarheid van de mensen voor vandaag maar ook voor de toekomstige weken en maanden bepalen.

Planning
Website plugin
Vang potentiële klanten gewoon via je bestaande website en mis geen geen offerteaanvraag of informatieverzoek meer.
Met de websiteplugin plaats je een offerteaanvraag en/of informatieaanvraagformulier op je website. Wanneer iemand dit formulier invult, dan ontvang je dit automatisch via de app of op je dashboard. Je kunt deze aanvraag dan direct omzetten in een offerte.
Zo heb je nooit meer dubbel werk en kun je heel snel op je klanten reageren.

Website plugin
Boekhoudkoppeling
Als ondernemer of onderneming regel je alles rondom je projecten. De boekhouding zoals de aangifte van de omzetbelasting en het opstellen van de jaarstukken behoort tot het werk van de boekhouder.
Om de boekhouder zijn/haar werk optimaal te laten doen moet deze wel alle informatie hebben, daar zorgt onze boekhoudkoppeling voor.
Er zijn vele boekhoudpakketten beschikbaar, waarvan CannonWorks met de meeste gebruikte boekhoudpakketten koppelingen heeft.

Boekhoud-koppeling
Kies het beste product voor jouw bedrijf
Kies eerst voor welk soort bedrijf je onze producten wilt ontdekken
Voor ZZP'ers
Voor zelfstandige ondernemers hebben we voor jouw branche specifieke instellingen. Gebruik de keuzehulp om alles direct goed in te stellen
Voor MKB-bedrijven
Voor het midden- en kleinbedrijf kunnen we de software zo instellen dat jij het in jouw onderneming optimaal en naar behoefte kunt gebruiken